3-stegs kurs på tjejjouren Ronja

Är mitt inne i en intensiv helg. Startade en trestegskurs igår för att bli volontär på tjejjouren Ronja här i Västerås. Kursen består av föreläsningar 3 hela helger fredag-söndag under oktober/november. Kursen är hur intressant som helst såhär långt och vi är en jättemysig grupp tjejer som går den! Dock så är man lite mör efter en jobbvecka, men det är det lätt värt! Hur roligt som helst!:) Idag har vi diskuterat feminism och imorgon tar vi an ämnet våld. Ska bli mycket spännande! Klockan är inte ens 21 denna lördagkväll men nu blir det hopp i säng så att jag tar mig upp imorgon! Puss,tja!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Henna! Vad imponerad jag blir av dig, massor med plus till dig som engagerar dig! Världen behöver mer sånt! Kram/ Julia J

2011-12-14 @ 12:11:05
URL: http://stickaovirka.blogg.se/
Postat av: Henna

Hej Julia! Det är sant att världen behöver fler människor som engagerar sig i de här frågorna, tyvärr får man ju säga (att det ens ska behövas). Tack för värmande ord!:) Kramar!

2011-12-14 @ 17:40:52
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0