Lycka!

Jag mår så bra. Det sprudlar i hela kroppen av glädje och kärlek till livet! Sommaren har rivstartat här i söder och också i Umeå var det tokvarmt under helgen när jag var där, underbart! Det vart mycket förberedelser inför bröllopet under min Umeåvistelse, bland annat har vi beställt bröllopstårtan nu, jag har träffat hon som ska göra smink/hår för konsultation, blommorna är beställda och prästen har vi träffat, känns toppen! Idag provade jag min klänning igen och jag älskar den! Hoppas dock att det inte är allt för varmt den 17juli för klänningen är tokvarm och väger ganska mycket också å jag vill inte se ut som att jag precis vart på gymmet!;) Minnas klänning hämtade vi också idag å den var så fin på henne! Min fina tärna :)
Imorgon är sista dagen på min utbildning till arbetsförmedlare, är dock lääänge kvar innan man kommer ha "ett bra" hum om allt som händer inom myndigheten och alla beslut och förordningar, det är en djungel! Men otroligt roligt som tur är!:) Ska bli kul och få tillbringa mer tid på kontoret igen nu, har varit borta så mycke på utbildningar och saknar mina arbetskamrater och min arbetsplats!
2 månader kvar tills jag blir fru nu, iiih! Fjärilar i magen! Och jag är så otroligt lycklig och kär! ♥

Kommentarer
Postat av: Teddy

MIN!!!! :D

2010-05-18 @ 21:02:00
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband
Postat av: Britta

Härligt att du är glad!

Saknar dig, men tiden springer iväg nu tills ni ska stå framme vid altaret!

kramis

2010-05-20 @ 21:20:20
URL: http://bno.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej Henna! Vad fint skrivet. Jag sitter och gråter, vad hemskt det måste vara att förlora sin älskling. Jag fasar själv för den dagen. Men tänk på att Tindra mår mycket bättre uppe i kissehimlen. KRAM!

2010-06-02 @ 21:58:49
URL: http://erreb.blogg.se/
Postat av: Henna

Erica: Tack Erica! Ta vara på varje sekund! Ord kan inte förklara hur enorm smärta en saknad familjemedlem innebär. Varma kramar!

2010-06-02 @ 22:47:43
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0