Västerås

Torsdag 10.10 var jag framme här. I Västerås. Minna och Henrik hämtade mig från bussen så jag slapp släpa mina två enorma resväskor på snötäckta gator genom hela stan, tack!:) Klockan 13 samma dag åkte de till fjällen så jag har bott själv mina första 3 nätter här. Har tagit det lungt, laddat energi. Var förbi på stan en sväng på fredagen och idag har jag städat lyan för att Minna ska komma hem till ett städat hem, annars har ja verkligen inte gjort många knop. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Är nervös! Hoppas på bra arbetskamrater och en god start på min nya arbetsplats!
Har försökt vända på dygnet också, det går inte så bra.. somnar seent (kring 03 typ) och sover till 11-12.. sen är jag ganska trött under dagen och får kämpa för att inte somna ngn timme kring 16. Idag ska jag absolut inte sova på dagen! Ska lägga mig tidigt och förhoppningsvis lyckas jag somna tidigt också så jag är på tårna imorgon. Gött och börja knega på allvar :) Undrar dock huur trött jag kommer vara på fredagkväll, efter min första arbetsvecka. Gissar på sådär lagomt zombiemör :)

Kommentarer
Postat av: Teddy

ja ska skicka lite extra energi till dej :D

2010-01-10 @ 21:30:46
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0