Seg

En seg måndag är vad detta är. Började träna i tisdags och de vart 4 träningsdagar förra veckan men idag bangade jag pga att jag fortfarande har träningsvärk efter fredagens armpass.. uh! Jag sov dåligt förra natten vilket resluterade i att jag var extremt trött på jobbet idag. Det ska åtgärdas med en tidig sömn ikväll!
Västerås bjuder på lite varmare väder nu, vilket gör att slasket börjar krypa fram samtidigt som det snöar.. jag fasar för näre är helt plaskblött, har nämligen inga stövlar :/
Ojj, vad jag har tragglat arbetslöshetsförsäkringslagar idag, själva lagtexten måste ju vara minst en mil lång (bara för den försäkringen). Längtar tills på torsdag då jag får vara med min mentor när hon träffar arbetssökande.. jag ska arbeta med arbetslivsinriktad rehabilitering när ja är färdigutbildad och det ska bli hur skoj som helst!:)
Min sambo har slocknat på soffan, stackarn har fått massa akupunkturnålar i sig idag :( Nej, nu blire en dusch å sen hopp i säng med en bok! Jo, en sak till! Bloggen kommer ändra utseende snart, min proffisga sambo som håller på att designa värsta snygga headern åt mig!:) Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0