Kaffe på datorn är inge bra

Hej sötnosar! Jag är ledsen för sen uppdatering men jag har vart utan internet hela veckan för att datorn råkade dricka lite för mycke kaffe förra veckan.. vi trodde inte den skulle överleva översvämningen men mirakulöst nog så gjorde den det sen!

På jobbet går det jättebra, längtar tillbaka när jag åker därifrån så det är ju ett gott tecken :) Det är både lärorikt och spännande! Dock så är jag extremt trött på kvällarna fortfarande när jag kommer hem.. vilket resulterar i tidiga läggdaxer! men jag går ju upp tidigt också så de går väl jämt ut.. På helgerna sover jag som en stock, som idag när jag vaknade 12.30... uupppz... :)

Var och fikade med fina Ida igår! Har inte sett henne sen före sommaren nångång så de var verkligen hur skoj som helst och få uppdatera sig lite :) Snart får vi dra ihop en fest tillsammans också, nu när vi äntligen bor i samma stad igen!

Minna, min sambo för er som inte vet, har åkt till Stockholm för att titta på Depeche Mode konsert i Globen.. Jag vill också se nå bra band i globen.. men ngt Depeche Mode fan är ja inte.. längtar däremot till Sonisphere i augusti, dit bara måste jag!!!! Ska ni dit med??

I måndags fick jag min första lön på länge, ni kan tro att det var underbart! Firade med att bjussa Minna på tvårätters på restaurang, smaskens :) Har börjat kika på lägenheter också nu.. lämnat intresseanmälan på 2st i centrum men månadshyran på dessa är nästan 10000.. å då är dom på en 70-80kvm..  får ta och börja kolla på lägenheter kontinuerligt nu, så att man förhoppningsvis kan få ngt som man kan känna sig nöjd med.. vill inte bo allt för långt från stan heller då jag helst ser att jag har gångavstånd till tågstation då jag pendlar.. men får se vart vi slutligen hamnar :) Det måste ju vara kattvänligt också så de sätts in i beräkningen när val av lya görs!

Igår drack jag och min fina sambo lite vitt och jag åt räkor och vi svamlade och tittade på Robinsonfinalen, är såååå glad att mobbaren Jimmy inte van hela kalaset! Helst hade jag sett att Mats vann. Han har inte paktat och mobbat ut folk osv.. Men en norrlänings vinst klagar man inte åt ;)

Till veckan hoppas jag på ett biobesök.. hade velat se filmen Precious. Har ni sett den? Den verkar ha fått bra kritik iaf!

Är i behov av lite sol. En solsemester hade verkligen inte suttit fel alltså.

Håll kaffekoppen långt borta från datorn!



Kommentarer
Postat av: Sara

Precious är hemsk! Man får ångest av att sådant förekommer. Dock inte min typ av film. Lite som pojken som kallades det. Man mår dåligt av att veta!

2010-01-31 @ 21:45:38
URL: http://sarakristinanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0