Utmattad

Ledsen för bristen på nya inlägg här gott folk. Bristen på dessa beror på att min vardag är lite upp å ner just nu. Var med om en icke så trevlig händelse förra veckan och har inte sovit så bra sedan dess. Idag har jag varit hos farbror Polisen och anmält det som inträffade iaf. Förhoppningsvis ska oron i min kropp släppa snart. Tills dess får ni nog stå ut med bristen på nya inlägg här. Om man bortser från förra veckans incident så mår jag mycket bra, bröllopsplanerna går superbra och den 12:e maj ska vi träffa prästen! Bröllopsnätterna är bokade och dessa kommer spenderas i Jacuzzisviten på Hotell Aveny, längtar! För övrigt så skulle jag behöva sova 24h just nu. Sliten. Ihelg blir det en Stockholmsweekend med söta Maja och på lördag ska jag göra mitt premiärbesök i Globen och där se Bounce!! Nu ska jag krypa under täcket med min chipspåse..Hoppas ni mår bra, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0