Lördagkväll

Idag när jag var på stan såg jag att de redan plockat upp julsakerna.. 2½ månad kvar till jul. Ok, tiden går fort men måste de plocka upp julsakerna såhär tidigt? Jag älskar julpynt med ljus och tomtar å så, men att redan börja utsättas för detta när det är så länge kvar känns knasigt.. :/
Ted är på Droskan med Royal Jester, de har spelning där och jag sitter hemma å snorar. Känner mig inte riktigt kry och för att kunna åka iväg på måndag till Stockholm för Redaktionsrådsmöte passar jag på att kurera mig. Har pysslat med Valberedningsarbete för FSAstud idag också, det är inte klokt så många trevliga, engagerade människor det finns! Innan jag började läsa till arbetsterapeut på Umeå Universitet hade jag inte engagerat mig i nått annat än fotbollen i yngre dar, men när jag åkte på min första inspirationshelg i Stockholm med FSAstud var jag fast. Man får träffa så mycke positiva, inspirerande och engagerade människor och lär sig mycket om sig själv samtidigt som man knyter ovärderliga kontakter!:)
Fotbollen gick ju inte direkt som man ville.. blä.
Efter mitt redaktionsrådsmöte på måndag ska jag till Västerås för att hänga hos världens bästa Minna :) Blir där till på lördag då jag ska tillbaka till Stockholm för mer valberedningsarbete, denna gång för Saco Studentråd! Fullt upp :) Men de är skojj, annars skulle jag aldrig göra det!! Nu ska jag dyka ner i min chipspåse igen.. Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0