Jobbiga grannar!!

Sitter å väntar på Teddy som är å byter till vinterdäck. Spelar finsk punk på jäkligt hög volym för att överrösta våra grannar som jag börjar bli galet leds på. Det är grannarna som bor under oss som håller på att driva mig från vettet.. Anledningen? Jo, på vardagsnätterna (kring och efter midnatt) har de ofta fest där nere, skriker och har sig. De snoozar från 06.00 till 13.00 varje dag, ibland ringer klockan en timme i sträck utan att de stänger av den (HELA tiden alltså!!), så vi vaknar av det och inte kan somna om. Tjejen som bor där verkar inte vara helt hundra, skriker/gråter/skrattar hysteriskt varje dag. Ngn av dem (antar att det är tjejen) över cello varje dag och hon är fullkomligt värdelös på det.. De spelar ngn form av teknodiscoreggare som är skitdålig (kan de inte bara spela vanlig, hederlig, BRA reggae??!). De bråkar och skriker, eller HON skriker. Han pratar i lugn ton. Jag är så leds. Kanske dags och börja anmäla till hyresvärden när de håller på mitt i natten?
Ok, om det händer ibland men det här är varje vecka och ofta flera gånger i veckan.
SÅ LEDS! Vad skulle ni göra?!

Kommentarer
Postat av: Britta

Gud vad drygt!

Prata med kvartersvärden och hör vad ni ska göra, för sådär kan det ju inte vara.



kram

2009-11-01 @ 10:59:56
Postat av: Henna

Britta: Du har rätt. Samidigt vill man ju inte vara den där gnälliga grannen ;) Men när det pågår så pass ofta och såpass länge så blir man lite smått leds.. :)

2009-11-01 @ 16:37:27
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0