Nervös.

Som ni som läst föregående inlägg redan vet, så har jag vart på 2 anställningsintervjuer denna vecka. En i Linköping och en i Uppsala. Den i Linköping kändes väl sisådär.. men intervjun i Uppsala igår kändes väldigt bra. Men det är tufft när man slåss om ett fåtal platser med över 300pers som de intervjuar (över 500 som sökt). I Linköping skulle de intervjua typ 400 har jag för mig. Jag vill ha jobbet jag intervjuades för igår, jag vill verkligen ha det. Det är beläget (troligtvis) i Enköping vilket gör att jag kan bo i Västerås och ha ett kort pendlingsavstånd. Svaret om man går vidare till nästa intervjufas kommer nångång i mitten på december. Men idag, observera nu att det är lördag idag, har 3 arbetsgivare läst mitt CV på arbetsförmedlingens hemisida. Det tycker iaf jag är väldigt mycket på en dag, speciellt då det är lördag!! Jag repeterar gårdagens intervju om och om igen och pratar just nu inte om så mycket annat. Vill verkligen ha det här jobbet men måste blicka framåt och börja förbereda mig inför torsdagen då det är intervju i Stockholm som gäller.

Om en vecka befinner jag mig på Saco Studentråds Kongress som i år hålls i Skepparholmen! Ska bli toppenskoj och träffa alla inspirerande människor igen! Besluta om massa med viktiga saker och gå på finbankett på kvällen!:)

Inte på IKEA jag sökt jobb som tur är ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag håller så tummarna för dig Henna!! Du är så himla duktig som tar dig till alla dessa intervjuer! Kramar till dig! Önskar mest på Västerås men det behöver jag nog inte säga.. hahaha!

2009-11-21 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0