Klant-jag!

Jag har förbannat ont i svanskotan/korsbenet och linkar fram som en gammal gumma just nu. Detta pga att jag halkade i trappen när jag och Ted skulle promenera till Statoil för att köpa julmust och lussebullar igår. Halkade på översta trappsteget typ och sen slog jag i korsbenet i vassa trappkanter två gånger när jag kanade ner för den. Vilken komisk syn det måste ha vart!:) Men det gjorde helt otroligt ont och jag stortjöt efteråt. Kan inte minnas när jag har gråtit pga att ha ramlat eller slagit mig sist! Som tur är hade jag Ted där som fick trösta mig och sen fick jag njuta av lussebulle med julmust :)

Har värsta crawings efter lussebullar just nu, hade bakat det men vi har inte allt som behövs här hemma och har inte råd och köpa det förrän om en vecka typ. Men idag ska jag kanske få en lussebulle till iaf när Ted kommer hem från repet :) Synd bara att det ska göra så förbenat ONT, håller på att få ett rejält blåmärke där nu och det känns alldeles uppsvullet och ömt. Kan inte sitta långa stunder och ligga på rygg pga smärtan, huu! Hoppas det går över snart! :)


Kommentarer
Postat av: Teddy

anytime sweetie <3

2009-11-23 @ 21:38:32
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0