Fas 2!

Jag har gått vidare från intervjun jag gjorde i Stockholm för typ 3v sedan till fas 2 i rekryteringsprocessen!! Fas 2 innebär att jag ska få göra ett webbtest som heter MINT för att sedan kanske ha turen att gå vidare till djupintervjufasen! Jag var osäker på hur intervjun i Stockholm gått då allt gick så fort och trodde verkligen inte att jag skulle gå vidare just där, 900 sökande!! Tror de skulle intervjua typ 500 och nu vet jag inte hur många som gått vidare till det här webbtestet jag ska få göra. Det känns grymt skojj att få ha gott vidare iaf ett steg och nu börjar jag få fjärilar i magen inför webbtestet, inget jag tidigare gjort så det ska bli jättespännande!!:)



Kommentarer
Postat av: Britta

Härligt Henna!

Kör hårt nu, håller mina tummar och tår!

2009-11-25 @ 20:25:10
Postat av: Henna

Tack Britta! Jag kämpar på!:)

2009-11-25 @ 21:34:07
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0