Sommarjobb!

Igår fick jag besked om att jag fått sommarjobb! Det är så otroligt härligt och en tung belastning och stressmoment försvann från mina axlar därmed! Nu spelar det ingen roll hur mycke revideringsuppgifter eller skoluppgifter jag får, inte när jag vet att jag har ett heltidsjobb i tre månader from 8 juni (slutar skolan 5juni). Bara jag hinner göra skoluppgifterna tills dess såklart, så jag kan få min legitimation!;) Firade beskedet med färska, somriga jordgubbar och det var ljuvligt gott!:)

Imorgon åker jag, Ted och katterna till Kiruna. Ska vara med familjen och sen har Ted spelning på TT 12an klockan 20 på lördag, ni som är där kommer väl?;) Blir en snabbvisit och ska bli kul och åka iväg en sväng, fast ja nyss kom hem.. :)
Ikväll är det hockey.. Sverige - Tjecken.. ni håller väl alla tummar ni har va?? Det är en match som INTE får missas! Går det bra ska jag fira med en kissanminttu :) Nu ska jag och älsklingen äta lövbiff med klyftpotatis och vitlökssmör! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0