Nordic Rock 2009!

Igår var jag å Ted på Nordic Rock på kajen här i Umeå å såg H.E.A.T och Whitesnake (som gjorde sin enda Sverigespelning här!). Vädret var grymt. Whitesnake var grymmast å H.E.A.T var kul å se! :) Hela publiken va lyrisk å helpeppad under Whitesnakes spelning å på Vk.se stod idag att deras turnéledare sagt att de var likaså å att de spelade betydligt fler låtar än vad de normalt gör på en spelning, pga bra väder, publik, arrangemang, osv.. gött!:) De var sjukt bra entertainers må jag säga! Har ni chansen så se dem! H.E.A.T hade en bra scenshow, grym sångare och gungig rock som var helt ok.. själv hade jag bara hört 100miles låten innan men resterande låtar va heelt ok. Dessutom fick de hela publiken att ösa gärnet! :) En grymt skön lördagskväll alltså :)


Whitesnake





Battle :)


Myyycke folks..














applåder!


David Coverdale





H.E.A.T











Vi...


Älskar musik!:)


Katta & hennes Pettrus hängde me oss under Whitesnake!:)


Kommentarer
Postat av: Erica B

Hej! Tänkte på en grej när jag kollade på bilderna. Jag tror att du och Ted kommer att få ett barn med långt blont hår :)

2009-06-01 @ 01:50:51
Postat av: Henna

Erica: Haha, ja antagligen. Å blåa ögon!:) OM vi ska ha barn ngndag vill säga, sånt vet man ju aldrig!:)

2009-06-02 @ 07:56:11
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0