Tre praktikveckor har gått..

Nu har tre praktikveckor gått. Det går bra där jag är, men är såklart mycket jobb. Som jag tidigare skrivit tar praktiken all energi så jobbsökandet får lida. Jag har allt från barnklienter till seniorklienter å det är en mycket varierad rehabiliteringsbehov dessa klienter har så jag får göra mycket varierat arbete, precis så jag vill ha det. Jag har gjort en aktivitetsanalays, aktivitetsplan och rotat fram evidens som jag presenterat för avdelningsskötare, min handledare å sedan under en vårdplanering presenterat allt detta för läkare och andra kollegor så från och med onsdag ska jag själv leda gruppsessioner i bildskapande. Det ska bli hur skoj som helst!!! :) Kollegorna blev lyriska över detta förslag och jag fick en hel hög patienter som jag ska intervjua och ta fram "min" bildrupp ifrån.. hur skoj som helst och få använding för skapande aktiviteterkursen jag gick i skolan för inte så änge sedan!:)
I fredags var min koordinator (som är ergoterapi(som arbetsterapi kallas på svenska här)lärare på Arcada) på besök och min handledare sa att hon tyckte jag var mycket bra så de känns ju skönt att allt slit inte görs i onödan :) Hoppas bara hon tycker likadant om 5 veckor också ;) I tisdags var jag sjuk och hemma efter en natt i feberfrossa, så jag missade samtalet mellan min kontaktlärare på skolan och min handledare, men även då sa min handledare att hon bara gett mig positiv feedback, samtidigt som hon gav skolan lite mindre positiv feedback.. he he he.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0