Monday

Jag var en olydig flicka och smet hem tidigare från jobbet idag. Det blev så för att jag var i ett zombieliknande tillstånd av all trötthet, dessutom jobbade jag på riktigt duktigt på förmiddagen då jag hann med 5 intervjuer, ett utlåtande om bostadsanpassning + vara till socialarbetaren och diskutera 1½ timme.. så jag var värd och åka hem och sova. Sov gjorde jag i två timmar och då tvingade jag mej upp för och umgås me flickorna. Vi tog en varm och skön bastu och fick sen äta nybakt bröd som Aurora bakat, skitgott! Jag var också förbi biblioteket och lånade tre skivor som ska verka avslappnande (till målerigruppen som startar på onsdag!).
Nu är klockan 21 här i Helsinki och jag funderar strongt på att stänga av datorn och börja läsa en ny bok liggandes på min älskade spikmatta och sedan sova TIDIGT för en gångs skull. Senast 22.30 ska jag släcka, så´d´så! :)


bild från www.lib.hel.fi


Kommentarer
Postat av: Minna

Redan 22.30!? Shit Henna nu tar du väl i lite? ;) hihih

2009-03-30 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0