Korridoren..

Tja sötnosar! Ni märkte antagligen att det aldrig dök upp några bilder här igår, men jag hann verkligen inte. Var och tränade och sen var jag tvungen och göra mig i ordning fort för festen vi skulle på!:) men här kommer lite bilder från hur jag bor.. och dessa är tagna för en vecka sen, så ni ser inte mina "snygga" affischer på väggarna, haha, köpte en tonårstidning med plancher för och kunna sätta upp ngt på de annars vita och tråkiga väggarna!:) Så nu har bilder på typ beyonce, lady gaga och pink på mina väggar.. fastän de kanske inte direkt är mina favoriter :) hehe. Men som ni ser bor ja på golver.. och rörigt är det för tillfället :) Ni får nytt foto på rummet när ja orkar ta ett :P





Detta är vårt gemensamma rum (klädhängaren brukar inte stå där). Där kan vi sitta och titta på TV tillsammans och C har sin blomsamling där med som ni ser.. :)


Köket..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0