Jacob Black

Jag skrattar så jag har ont i magen. Läste ut Eclipse på svenska idag och vart ganska ledsen för att jag måste vänta 2 veckor innan jag får slå klorna i den svenska versionen av Breaking Dawn (När Teddy kommer)..iaf, surfade in på stepheniemeyer.com och hittade extramaterial, bla en 16 sidor lång berättelse om hur det är att vara Jacob Black. Och jag skrattar, det är så bra skrivet. Fastän jag alltid står på Team Edwards sida så tycker jag mycket om Jacob, förutom när han går över gränsen ;) Och jag är mycket glad att Taylor Lautner (lr hur man stavar) ska fortsätta få spela Jacob i de uppkommande filmerna (var tal om att hitta en biffigare jacob ett tag..).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0