Creative Lounge

I fredags var jag och klippte mig på Creative Lounge. Det ligger jättenära skolan, ner för svingen och mitt emot Statoil. De erbjuder förutom klipp och färg även  fix av naglar, vaxning, tandblekning (snart), Spraytanning (snart), säljer blommor, smycken och inredningsprylar, osv..
Jag klippte och färgade håret hos Jennifer och hon var hur duktig som helst! Mitt hår var nästintill gult förut och det ville jag få bort och det fixade hon! Passade på och färga fransar och bryn hos henne också!:) Jag är hur nöjd som helst! Tycker ni också ska ta och boka klipptid hos Jennifer idag!;)
Webdressen till Cretive Lounge är: http://www.creativelounge.se/ och de har även en blogg som ni hittar på http://creativeloungeumea.blogspot.com/

Vad tycks?:)..
småtuffsig i håret men iaf!:P

Kommentarer
Postat av: Teddy

my hottie ;)

2009-03-01 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

Du blev verkligen fin i håret!!

2009-03-01 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0