Bostadsanpassningar och evidens

Klockan är snart 21.30 och jag sitter och skriver utlåtande om bostadsanpassning från ett hembesök, på finska. Sen måste jag snoka fram två vetenskapliga artiklar också, har jag tur finns de redan i mitt minne, annars får jag börja kl 7 imorgon är jag rädd.. Kommer ju inte åt de förbenade databaserna från min laptop :( Drygt! En sak är säker, jag kommer vara expert på Housing Enabler när jag åker tillbaka till Sverige, nöta nöta nöta! Idag är det +4 här, ganska skönt väder, men tyvärr slaskigt. Hoppas snön försvinner fort. Ska det vara snö ska det vara mycket, så är det bara. Knastersnö inte plasksnö!


Kommentarer
Postat av: Teddy

VI vill ha soooooommar :D right honey??

2009-03-19 @ 20:28:51
Postat av: Henna

Teddy: Att vi vill!!:)

2009-03-19 @ 21:02:07
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0