Bättre väder tack

Vädret är tråkigt här. Det är slaskigt, grått. Hoppas våren kommer fort så det blir lite mer uppiggande väder. Jag har en göra absolut ingenting dag idag. Har inget som är SUPERAKUT som måste göras precis just idag så jag tar det lungt. Surfar runt och slöar. Äter godis. :) Har lust och bara sitta å fika i timmar, prata skit å så.. men tjejerna ja bor med verkar alla ha fullt upp på varsitt håll just nu (skola, tenta, date?), så jag frågade ingen av dem om de var pepp på det idag.. två av flickorna ja bor med åker till Spanien på fredag, Barcelona bland annat.. jag är INTE ALLS avundsjuk, drömmer mig tillbaka till sommaren jag och M var där. Det var en riktigt grym tågluff. Mer sånt.
Har skickat in en jobbansökan än så länge, måste rycka upp mig det här går ju inte. Om jag iaf ska kunna hoppas på att få ngt jobb får jag ju börja lägga i.. men ihelg ska jag ordna ihop en proper ansökan har jag tänkt..
Har inte fått och kommer inte få en såndär härlig vårvinter i år.. de blir ju inte så när man är här nere i södern, eller i Umeå heller för den delen.. i påskas var jag ju i Kiruna och Riksgränsen med Maja. Det var härligt. Åka lite slalom och njuta av sol och snö :)

Jag i underbara Riksgränsen!

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag skulle kunna sitta i timmar och fika med dig! Saknar dig! kram

2009-03-19 @ 08:04:18
Postat av: Henna

Britta: ÅH! JAG SAKNAR DIG!! Vill fika och prata glass, kielhofner, ball, men mest nirda twilight!;) Bara sånt som du och jag förstår alltså!:) Kom hit!;) Puss!!

2009-03-19 @ 21:09:40
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0