Top of the world!

Klar med alla kurser. Inga fler föreläsningar. Inga fler seminarier. Inga fler tentor. Inga fler uppgifter, redovisningar och föreläsningar. Inga fler studiehandledningar man inte förstår. Inge mer skolarbete. Nåväl, på ett tag i alla fall. Planen är ju att jag ska läsa vidare till magister/master när jag jobbat ett tag!:) Det är en konstig känsla att vara klar. Verkligen klar. Tror jag inte kommer fatta att jag är det förrän om ett tag, när allt lagt sig. På måndag börjar jag jobba. Shiet, förstår ni hur läskigt det är? Känns skönt att jag inte behöver lämna Umeå före sommaren är slut iaf, skulle vart tungt å börja flytta i detta förvirrade tillstånd!:) På fredag är det examen då det ska bli sång, bildspel och smörgåstårta med föräldrar på skolan och sen ska jag och min älskade familj till restaurang Victor och fira!:) Nu är det bara å vänta på arbetsterapeutlegitimationen som antagligen dimper ner i brevlådan om några veckor! Wiiiiiiiiiiiiiiie!!:D
 

I did it!!!


Kommentarer
Postat av: carra

Grattis Henna!!! :)

2009-06-07 @ 13:39:07
URL: http://carrawik.blogg.se/
Postat av: Henna

Tack carra!:)

2009-06-07 @ 20:48:43
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0