Midsommar

Snart är andra arbetsveckan avklarad, jajjemän..jag jobbar tom midsommar..med fin ob dessutom :) Jobbet är hur roligt och lärorikt som helst.. lär mej verkligen massor varje dag. Och har jättebra kollegor så dagarna bara svishar förbi!:) Men nu är jag så trött, så trött.. efter arbetsdagen imorgon börjar midsommarfirandet som i år blir av i Byggdeå. Vi ska till Jennifers stuga och där kommer de vara en hel del folk!:) Skojskoj, hoppas jag inte är alltför trött å somnar bara :) Lr..somna ska jag ju göra, men helst inte för tidigt..vi kommer ju spendera natten där och kör hem när vi är kördugliga igen :) Grilla ska vi göra å idag har vi handlat massor med gottgott.. sen på lördag ska jag baka den obligatoriska jordgubbsmarängtårtan, mammas recept såklart. En sommar utan den är ingen riktig sommar!!:)
Jag önskar er en glad midsommar kära läsare! Imorgon kommer jag inte ha tid till uppdatering av bloggen så jag får önska er det redan nu!:)
Hoppas vi får en solig midsommar!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

bra initiativ att göra jordgubbstårta till en tradition! god var den :D

Postat av: Henna

Jennifer: Kul att du tyckte om tårtan å tack för en grym midsommarfest!:D Mer såna!;)

2009-06-24 @ 20:46:40
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0