Liten uppdatering!

Hej sötnosar! Hur mår ni? Ledsen att jag inte uppdaterat men vädret är kanoners så när arbetsdagen är slut vill jag helst bara vara ute och promenera och njuta av värmen.. å sen när jag väl kommer in är jag oftast så trött att jag knappt orkar kolla mailen.. arbetskvinna som man är ;) På jobbet går det fortfarande bra, lär mej massor och de patienter ja har inspirerar mig till att göra ett så bra jobb som möjligt!
På fredag ska jag å Ted ner till Sunne i värmland! Anledningen till denna lilla roadtrip (vi åker dit på fredag efter att jag slutat jobet och hem igen på söndag..) är att vi ska på Teds kompis Peters bröllop! Var länge sen jag var på bröllop så det ska bli jätteskoj!!:) Är 95personer som tackat ja till bröllopet också så det blir en hel del folks!:) Sen lär jag vara helt död på jobbet på måndag men de fåre vara värt.. :)
Midsommar spenderades i Bygdeå i Jennifers mormors stuga. Det vart god mat, god dricka, fotboll å massa snack.. jag hade skoj och det är verkligen mysigt å vara ute i en stuga som typ är omringad av vatten.. lyx. mer sånt!:) I lördags bakade jag jordgubbsmarängtårtan och jennifer, beten, nilas & tessan kom och vi hade fikaknytkalas, ojojoj vad vi fikade.. å tittade på den gamla filmen Casper, nostalgi!;)


Kommentarer
Postat av: Teddy

yeah it was nice, Bärs! ;D

2009-06-25 @ 17:34:22
URL: http://www.myspace.com/royaljestermetal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0