Sjuk

Jag har varit dålig en längre tid, har dock tänkt att det ska vara pollenallergin men när jag började få feber så förstod jag att det inte bara var allergin som spökade. Hade feberfrossa inatt samt en så täppt näsa att ja knappt kunde andas, blev inte mycket sömn och imorse kände jag mig inte alls bra. Åkte till jobbet ändå, hade så mycket som jag kände att jag var tvungen och göra, sånt som inte kunde vänta helt enkelt. Första timmarna var värst, fick flera yrselattacker så jag trodde jag skulle svimma men sen hade vi en tvåtimmars vårdkonferens och tror det var bra att jag fick sitta, mådde iaf mycket bättre utan springandet som jobbet mycket annars består av. Efter mötet avslutade jag det jag kände var tvunget att fixa, sjukanmälde mig och traskade hem. När jag kom hem däckade jag i tre timmar. Är helt slut i kroppen som värker och huvudet hotar att explodera. Nu ska jag vila hela helgen för jag ska inte jobba imorgon heller, hoppas jag hinner bli tipptoppfrisk tills på måndag, leds på att gå omkring krasslig. Att ha denna förkylning och feber blandat med pollenallergin gör det hela inte lättare precis :(
Nu är min Ted i Värmland..hoppas det inte åskar under tiden han är borta, vem ska jag annars kura ihop mig med över den värsta åskan? Spec om det åskar nattetid.. katterna lär ju isf vara lika rädda som jag, hu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0