Min helg!

Festen i fredags var hur skoj som helst! Bubbel och babbel hela kvällen och efter mycket skratt tågade vi mot NH för och skaka rumpa. Men.. det var en liveduo som körde hiphop och skulle göra det tills de stängde.. misstolka mig inte, hiphop kan vara helt ok, men detta lät som en evighetslång låt.. en dålig sådan. Var omöjligt och höra vad de sa så inte ens ett budskap fick man av musiken deras. haha. nåja, vi skakade lite rumpa i alla fall och jag drack en supergod white russian!:) Jag, Per och Henrik vart less på musiken och gav upp vår längtan efter musik som skulle gå och dansa till och traskade till grillen där vi inhandlade hamburgare som vi åtnjöt hemma hos Per till någon film..minns inte vad den hette, men det var hans gamla hockeykompisar som spelat in den och det var Edsbyndialekt och humor.. inte helt fel alltså!:)
När jag hade slukat mitt hamburgermeal kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Var galet trött efter min hektiska dag.. Som tur var ringde Ted som precis blivit hemskjutsad från Junkyard där han ölat med sina bandmates.. han kom och mötte mig och fick typ dra hem mig. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och somnade i samma sekund jag kände kudden mot min kind.. :)
Lördagen inleddes med brunch på Tre kronor i stan, Ted åt kebabtallrik och jag tryckte i mig av salladsbuffén de har där.. underbart gott och mättande!:) Sen handlade vi chips, dipp, godis och läsk och tog bussen hem igen. Tanken var att vi skulle ligga och slöa i soffan hela dagen och kvällen sen, men vi blev övertalade att åka till Kalle, där också Beten och Jennifer var (Carin drog på fest).. så där satt vi och åt godis och chips å glodde En fyra för tre med trevligt sällskap :)
Idag har jag mestadels sovit. Och ätit. Gooh, jag är bra på att äta alltså. Chips å dipp och godis och läsk och massor me mat (kött, klyftpotatis å såååås).. haha..jag mår illa efter allt såsande nu. Och min mage är helt uppsvullen och gör ont. Att jag aldrig lär mig. Vi var och handlade idag också.. så nu är både kyl å frys proppfulla me mat.. skönt :)
Imorgon börjar jag termin sex och skapande aktiviteter heter min första kurs. Börjar skolan först 10.30 så dessförinnan ska morgonprommis och träning på IKSU hinnas med!!:)
Nu ska jag krypa ner i ett hett, hett bad med Kalle Anka och sen blir det nog lite Ben & Jerrys.. ;) Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va en nice helg helt enkelt ;)

2009-01-18 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0