Torsdag

Sitter i skolan. Klockan 9 fortsätter jag och Britta skriva på våran C-uppsats.. på onsdag ska den lämnas in till handledare för slutkommentarer.. goh. Vi har nog gott om tid på oss i alla fall, känns det som. Denna vecka har det hänt mycket i vårt arbete, speciellt i bakgrunden.. känner knappt igen den mer.. man blir effektiv när man haft ett skönt jullov ;) Får se om vi kommer sitta under helgen och nöta också, bara och bita ihop in i det sista!

Håller på och ordna boendet i Helsingfors också just nu, inte det lättaste och definitivt inte det billigaste. Får jag boende i innerstan måste jag åka tåg till praktikplatsen, och ett månadskort på det tåget kostar 1000:-..  och jag ska vara där i två.. och boendet är galet dyrt med. Nåja, det kommer vara värt varenda krona. Ska bli jättespännande och få upptäcka Helsingfors!:) Tänk om jag får bo i ett kollektiv???!

Kommentarer
Postat av: caroline

ja, jag har hört att The dirt ska vara riktigt bra...:D karln läser just nu tommyland och den tyckte han var rätt seg, får se vad man själv tycker :)



vad är det för praktik du ska göra.låter spännande?

2009-01-08 @ 18:57:56
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0