Top Model 11

Snart börjar Top Model 11! Egentligen har väl serien gjort sitt, men jag är ändå en trogen tittare, säsong efter säsong. Fast intrigerna brukar vara detsamma och programet är uttjatat för länge sedan, säsong 11 liksom..dags och lägga ner snart?? (+ att den finns i hur många olika varianter som helst, varje land verkar ha ett eget TopModel program..). Men, ändå kurar jag upp i soffan under filten, med en kopp äppelté och en påse godis och väntar förväntansfullt på starten!:) Ska ni se den med?!

bild: editorial.sidereel.com

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lätt att jag kommer följa programmet ytterligare en säsong! Bilden du lagt upp var ju superläcker men det där med rymd/robottemat i dagens avsnitt tycker jag var töntigt.

2009-01-06 @ 22:29:23
Postat av: Henna

Beatrice: Visst var det en schysst bild jag hittade.. :) Håller med om att rymdrobottemat var töntigt!! Får hoppas det bara var något de hade vid första avsnittet.. annars äre ju knas! Kull att du kommenterar!;) Kramis!

2009-01-08 @ 08:34:22
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0