Spikmattans effekter!

Jag fick en förfrågan om vad spikmattor är bra för och ska nämna några effekter:
  • Löser upp spänningar
  • Frigör oxytocin
  • Ökar blodcirkulationen
  • Löser upp muskelspänningar
  • Sänker blodtrycket
  • Ökar förbränningen
  • Minskar stress
  • Stärker immunförsvaret
 Ni kan läsa om fler effekter spikmattan ger på shaktimattan.se där min matta är köpt!
Det är en indisk spikmatta som har 6000 piggar och kostar 680:- inklusive frakt.
Premiäranvände min igår och det var ljuvligt!
Deffinitivt något jag rekommenderar!!;)

Kommentarer
Postat av: Erica B

Schysst. Nu blev jag sugen att prova!

2009-01-20 @ 21:53:12
Postat av: Henna

Erica: Ja, det tycker jag verkligen du ska göra! Det är kung! Om man tycker det gör för ont kan man ha en tunn t-shirt på sig i början innan man vant sej! Det är en grymt häftig känsla!:)

2009-01-20 @ 22:00:27
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0