Måndag

Jag är helt slut! Trött och seg! Känner av att det är första dagen med föreläsningar på lääänge.. så skönt och skriva C-uppsats när man får bestämma sina egna tider..längtar redan tillbaka! Jag och Britta fick förresten tillbaka den idag med slutrevideringar från vår handledare.. kanppt några revideringar alls ju! Vi som trodde vi skulle få massor.. var ju första gången hon läste vår diskussion och den visste vi redan att vi måste fila mer på så det är en baggis.. så skönt och inte få massa revideringar ska ni veta!!:)

Morgonen gick i träningens tecken.. det är verkligen inte många tjejer och tränar på IKSU på morgonen.. känner mig ofta rätt så ensam bland damer, gubbar och pojkar.. tänk om man alltid kunnat träna på morgonen när det är lungt och skönt på IKSU? Önsketänkande, önsketänkande.

Imorgon är de föreläsningar 8.30-16.30.. suck. Undrar hur levande man kommer känna sig efter det? Idag fick vi måla massor, tiden går fort och det är ganska skoj och pyssla..fick bla måla vårt inre träd. Varför kan det aldri bli som man tänkt sig? Jag är verkligen inte bra på och måla å så, fast de är ganska skoj ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0