Hurtig!

Har varit ute och prommat precis. Det var skönt väglag och 15 - grader! Skönt och kommit igång igen.. det är inte så jobbigt att gå upp på morgonen, men en del månar känns det som om timmen jag och Katta går är jäääättelååång, medan andra månar (som denna) så går tiden jättefort! Och det är just dessa månar när tiden går fort som jag verkligen tycker om och morgonpromma, månar jag inte hinner bli uttråkad på vägen.. ;)

Sitter och försöker ringa hälsocentralen för och få en tid för och få stelkrampsspruta, men de verkar inte ha några telefontider alls.. hmmm.. värdelöst. Jag måste ha en giltig stelkrampsspruta för och kunna fylla i hälsoblanketten som jag måste faxa till finland. Stelkrampsprutan gäller visst bara 10 år och jag tog min senaste 96 enligt hälsokortet jag har.. drygt.

Vad gör jag annars uppe så här tidigt? Jag är ju LEDIG! För igår lämnade jag och Britta äntligen in våran C-uppsats för och få slutrevideringar från vår handledare. Dessa ska sedan åtgärdas och den 28:e ska den in till examinatorn. Gulp. Läskigt. Inte länge kvar tills man ska upp med den ju, typ om 5 veckor tror jag det är.  Nåja, det ska jag inte tänka på nu. Nu ska jag njuta av min fyra dagar långa ledighet! På måndag börjar jag en ny kurs, Skapande aktiviteter heter den! Och på måndag börjar jag termin 6. Sista terminen på arbetsterapeutprogrammet. Jisses, tiden går så fort. Snart har jag bott i Umeå 4år..

Jag har iaf bestämt mej för att det blir party med flickorna på fredag, yeeej ska bli såå skojj!:)
Och igår beställde jag en spikmatta, det förtjänar ja nu efter allt slit med C-uppsatsen!!;)

Behöver en stelkrampsspruta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0