Hängig

Hej sötnosar!
Ledsen att jag inte uppdaterat men jag har kännt mig hängig sen i helg och haft långa skoldagar.. när jag väl kommit hem från skolan har jag typ legat halvdöd i soffan.. ska bli skönt med helg snart! Vi skulle egentligen åka till Luleå imorgon, men tar det nästa vecka istället.. ingen idé och åka när man känner sej så här hängig och nästa vecka kommer förhoppningsvis vara lite lugnare i skolan då vi inte har några föreläsningar utan bara grupparbeten!
Olearys var iaf grymt. Var tre hockeymatcher samtidigt som jag försökte hänga med i..inte det lättaste.. stället var smockfullt och maten var lika god som alltid. Jag har ätit som en besatt den här veckan. Vet inte vad det är med mig, men jag äter mer när jag inte tränar. bäst och bli pigg snart innan jag länsat hela mitt konto på mat!!;)

smarrig efterrätt..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0