Gårdagen

Igår hade vi sång och musik i skolan. Jag är kass på och sjunga, men tyckte faktiskt det var riktigt roligt igår.. det var inte tal om någon solosång utan bara körsång med instrument till.. rätt mysigt faktiskt :) Sen slipade jag och B på C-uppsatsen och har bara lite kvar nu och det ska vi fixa idag!:)
Hockeyn igår var hur kul som helst! Löven förlorade med 3-1 och det vart en hel del gruff på plan, sånt gillar jag :) Hockey ska vara tufft och spännande, så är det bara! M följde också med på matchen å Jag och Ted träffade J som vi inte sett sen i somras, inbiten Leksing!:) Alltid lika skoj och träffa vänner man inte sett på länge!
Jag tog mig en sovmorgon idag, tyckte jag behövde det då jag faktiskt nickade till några gånger på skolan igår.. trött tjej! Men snart ska jag dra på mig träningskläderna och trippa till IKSU och sedan blir det skolan som gäller.. har också tvättid idag, urk. Det är verkligen tråkigt och tvätta kläder. Men ack så nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0