Tisdag

Sista veckan nu på Skapandekursen och idag å imorn kör vi workshops hela dagarna. Jag och Magdalena hade våran workshop om att finna sig själv med hjälp av kollage idag. Det gick bra och tiden går fort när man sysselsätter sig med skapande aktiviteter hela dagarna, skoj! På vägen hem fick jag lust att gå på bio och T var med på noterna, men när vi såg vad som gick ångrade vi oss och stannde hemma istället. Vi såg en film vi hyrt via lovefilm som heter Girl, Interrupted. Den var riktigt, riktigt bra. Jag förstår inte varför jag inte sett den förut? Winona Ryder och Angelina Jolie spelar huvudrollerna! Handlar iaf om en tjej som hamnar på ett mentalsjukhus 1967 och alla starka personligheter som finns där.. har ni (som jag) missat och se den här filmen tycker jag ni ska göra något åt det! Den får 4+ av mig!;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är en riktigt bra film!! Har sett den flera gånger men nu var det länge sen, så jag får nog ta nån kväll och se den igen.

2009-02-18 @ 11:50:46
URL: http://carrofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0