Prinsesskalas!

Igår var jag och Ted på prinsesskalas hos Katta som fyllde 25år i onsdags! Jag var utklädd till den onda häxan (har tyvärr inget kort på det..) och Ted klädde ut sej till Jester.. jättefula var vi!:) Vi fick göra egna armband och min blev rosa och.. rosa. Fyndigt. Sen blev vi bjudna på prinskorv och mos och gottade i oss den urhäftiga prinsesstårtan Katta gjort! Bakat in en barbie i en tårta, hur töfft som helst! Speciellt då barbien kunde sjunga!:)
Det var såklart fiskedamm som hör barnkalas till och vi lekte kurragömma och Katta fick öppna massor med presenter!:) Det var ett skojjigt prinsesskalas och egentligen var det fest efteråt men okry som jag är var jag utmattad av kalasandet och tog en tidig kväll hemma istället. Tack för ett roligt kalas iaf Katta!:)


Snygg tårta va??!


Grattis igen PrinsessKatta!!;)

bilder från katla.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Katta

Tackar och bockar :D

2009-02-08 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0