Hyss!

Jag som skulle baka dumlekakor med noblesse ikväll. Men jag fastnade här och pysslade med hyss med Minna istället ;) Oh, nu är det beställt och hoppas, hoppas det hinner komma före lördag!!!:) Mina problem inför lördan är härmed iaf lösta.. och vet ni? JAG HAR HELG! Ingen skola nåmer denna vecka.. inte ens nå skoluppgifter och göra hemma. Tror aldrig jag haft en såhär lång ledig helg under skolveckorna sen jag började läsa vid universitetet! Det känns konstigt men skönt! Ska baka kakorna imorgon och på torsdag ska jag ju till stostan på möte! Så dessa lediga dagar kommer nog bara rinna iväg fort som!
Idag gjorde jag egen potatismos, det var galet gott. Gott mos!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hihi.. hyss är grymt. ;)

2009-02-11 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0