Fredag

I onsdags var jag leds efter vi fått revideringarna för C-uppsatsen och jag försökte knåpa ihop ett CV som kändes omöjligt.., idag är jag glad och hoppfull. Det är inte så mycket vi ska fixa har vi kommit fram till efter ett samtal med vår handledare, detta fixar vi galant! Idag opponerade vi för J, E & P´s uppsats. Vi fick toppbetyg, kunde inte gjort det bättre och jag är skitnöjd..först när vi fick den uppsatsen tänkte vi hur kommer detta gå...läsa på engelska och allt, men det var en riktigt rolig och spännande uppsats och läsa, språket var inget problem och vi fick en inblick i hur man testar validitet och reliabilitet på instrument som är under utveckling, spännande! Massor med frågor och funderingar hade vi och bra svar fick vi så jag känner verkligen att jag lärde mig en hel del av denna opponering, kung!:)
Idag har jag vart och klippt och färgat håret men mer om detta i ett senare inlägg...
Denna helg tillbringar jag med min Teddy och vi ska bara mysa, gå på bio och stan å dricka vin å äta ost, kex, jordgubbar och choklad... ljuvligt! På torsdag åker jag!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kommer säkert att fixa det galant. Ni är ju så flitiga o tänk på,att snart är ni färdiga med utbildningen! Många kramar och ork till er båda!

2009-03-01 @ 13:02:26
Postat av: Henna

Tack kära mamma :)

2009-03-01 @ 20:41:53
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Teddy

nice gumman!!!! du är BÄST!!!

2009-03-01 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0