C-uppsatserna

Igår fick vi veta vilka vi ska vara opponenter mot. Det blev J, P & E.. de enda i klassen som skrivit sin C-uppsats på engelska! Och dessutom gjort en analys som heter rasch (eller hur det nu stavas). Att analysera på detta sätt är inget vi lärt oss i skolan och det skulle tydligen ta någon månad och lära sig just den metoden så det är ju inget vi hinner göra före opponeringen, mycket svårt och tolka testresultat då man inte kan säga något om vad som står i tabellerna. De kan ju skriva vad som helst och man kan inte säga emot menar jag.. hehe :) Har inte läst deras uppsats än utan koncentrerat mig på min och B:s och vilka förbättringar/förändringar man skulle kunna göra på den. Men de ska bli intressant och läsa pojkarnas artikel och se om man förstår något och på fredag ska vi opponera.. :)
På onsdag är det dags för mig och B och försvara våran uppsats och vi hade tur, vi fick vettiga opponenter, tack! Känns som att man kan få vettig kritik av dem och det känns skönt :) Examinatorn blev inte den vi fruktat och få iaf, sen om hon vi fick är bra el dålig som examinator vet jag inte. Hoppas på bra såklart. Ska bli spännande och se hur länge man kommer ha revideringar efter C-uppsatsen släpandes efter sig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0