Bokad

Nu har jag bokat resan till Helsingfors! Vart lite dyrare än vad det hade behövt eftersom jag väntade så här länge, men ville veta hur det blir med boendet innan jag bokade! Åker iaf från Umeå den 5mars och kommer tillbringa 13 timmar på Arlanda tills mitt plan går halv nio på fredagsmorgonen den 6:e! Halv elva finsk tid landar jag (tar bara en timme och flyga)! Vad ska man hitta på när man har 13 timmar att slå ihjäl på en flygplats? Boka hotell har jag inte råd med så sovplatsen får bli en bänk i terminalen.. booo!:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå lång tid utan dej här hos mej min älskling :,( kommer sakna dej så det gör ont i hela mej.

2009-02-18 @ 23:03:40
Postat av: Teddy

sååå lång tid utan dej här hos mej min älskling :,( kommer sakna dej så det gör ont i hela mej.

2009-02-18 @ 23:04:37
Postat av: Henna

Och jag kommer sakna dejj.. å katterna.. :`(

2009-02-19 @ 23:19:37
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0