Risgrynsgröt

Godmorgon allihopa! Jag har blitt helt galen i risgrynsgröt.. skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag :) Med massa kanel, socker och mjölk, mmmm! Nu får jag nöja mig med att äta det till frukost då å då, men då kanske jag inte tröttnar heller :)
Jag väntar otåligt på att telefonen ska ringa.. fastän jag vet att de skulle ringa tidigast nästa vecka men mest troligt i början på januari. Ändå har jag telefonen inom synhåll hela tiden och hoppas. Jag ska ju till Nyköping imorgon och ska jag vara ärlig så är jag inte helt pepp. Jag hoppas ju mer på de andra ställena och tjänsterna lixom. Och känner att jag är ganska leds på att gå på intervjuer då de jag har vart på har haft mer än en intervju som ni som läst min blogg redan vet. Kortintervju, webbtest och djupintervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0