Nervositet

Imorgon bitti går mitt plan till Stockholm.
Klockan 11.30 sätter jag mig på heta stolen för att bli granskad och grillad.
Jag är otroligt nervös.
Det är ju nu slutfasen börjar. Allvaret.
Jag har drömt om katastrofala intervjusituationer i flera nätter nu,
vilket ju absolut inte verkar lugnande som ni kanske förstår...

På onsdag är det djupintervju nummer 2 som gäller, kl 13.00.

Jag behöver ert stöd nu, denna gång får ni banne mig hålla både tummar och tår, visst?!:)

Puuuh, djupa andetag
.

YOU CAN DO IT!



Illa!:)

Kommentarer
Postat av: Teddy

ja hejjar på dej honey!! :D

2009-12-07 @ 21:27:18
URL: http://www
Postat av: Minna

Ta dem med storm nu ;) I know you can do it!

2009-12-07 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0