Dagens intervju

Nu är intervju no 1 klar. Det var tre personer som grillade mig under en timmes tid. Hur det gick? Svårt och svara på.. jag svarade på alla frågor så gott jag kunde och sen får man se om de vill ha en el ej :) De skulle intervjua typ 20 och anställa 8.. sen om de tycke flera var bra och ngn av de andra kontoren i SThlm tyckte flera va sämre så kanske man blir ditslussad. Efter jul nångång får man först veta om man får jobbet el ej! Denna väntan gör mig sååå otålig :)

Nu laddar jag inför morgondagen! Då ska jag också få träffa världens bästa Minna för fika :) Nu ska jag bara döda tid tills klockan är 17 och Maja slutat jobbet.. Imårn kl 13.00 får ni hålla tummarna för mig igen alltså ;) Puss,tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0