Maanantai

Ledsen i själen.. Min Teddy har åkt tillbaka till Sverige nu och jag hatar verkligen å säga förväl när ja vet att de tar ett tag innan vi ses igen.. Usch. Saknar han redan :( Fast den värsta pärsen är ju iaf avklarad.. 5 veckor var vi ifrån varann nu första stöten.. nu är det "bara" 3 veckor..
Vi har iaf haft en underbar påsk tillsammans. Fullt upp mest hela tiden.. har dock inte fotat så mycke men jag ska lägga upp de foton ja har tagit och berätta vad vi gjort när jag har mer energi. Min hals har bråkat med mig en vecka nu å jag ahr haft en galen hosta som hållt Ted vaken å är inte riktigt kry än heller, så ni får ha lite tålamod.. men de är ni ju vana vid, jag är ju alltid lite seg på å lägga upp saker å ting här.. ;)
Känns som att ja ätit för tre fullvuxna karlar denna påsk, å bra är väl de då jag nu äger 2euro fram tills CSN pengarna kommer den 25:e.. fattigt värre. Tur att skåpen är laddade med gröt, ägg och soppa.. :) Men de kan jag leva med nu när ja ätit gott när Teddy vari här.. :) Om 2,5 vecka får jag åter igen besök.. denna gång av min älskade mor, far, lillsis och världens bästa tremänning Minna!! Längtar!:) Förstå att jag bara har 13 dagar kvar på praktiken, det är helt galet!! Tiden kommer gå så fort nu att ja inte vet hur jag ska hinna med.. har MASSOR av skolarbete å göra också, sux. Nåväl, 7 veckor kvar - bara och bita ihop!:) Börjar ju skymta målflaggorna nu så!!!

Kommentarer
Postat av: Teddy

men tro inte att ja varit less för lite hosta...har sovit som ett barn brevi dej gumman. fan va underbart :D ÄÄÄÄÄÄLSKAR dej!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-13 @ 23:22:55
Postat av: Minna

Jag räknar dagarna!! Kommer bli så himla roligt.. hihi! Puss!

2009-04-14 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0