Tisdag

Idag har jag fått hänga med en undersköterska på förmiddagen..eftersom jag aldrig jobbat inom vården tyckte min handledare att det skulle vara bra om jag kunde få lite koll på vad de gör.. och det tycke jag med.. :) Började 06.45 och fick hjälpa med diverse göromål..som tex tillreda frukost och torka bajsrumpor.. respekt åt alla undersköterskor!
Resterande dag fick jag se massor me andra nyttigheter.. tex hur rullstolar provas ut och hur man tränar genom att guida.. :) Trivs på min praktikplats! Är dock så trött då jag inte är van vid så långa dagar efteratt ha vart ledig hela sommaren.. men rutinerna sjunker väl in snart anatar jag..

Nyss så var jag och Katta på stavprommis i vanlig ordning.. eller imorgon blir det inte i vanlig ordning eftersom 05.15 lät för tidigt för na.. :P Det låter för tidigt för mig me faktiskt.. tror jag unnar mig en sovmorgon och tar en prommis när jag kommer hem sen.. :)
Har övertalat Linnea och testa Bodycombat med mig på torsdag, skojj!! Har inte träna det på typ 2-3år eller vare nu blir.. när jag flyttade till Umeå gick jag med storasyster och tränade just bodycombat systematiskt och nu vill jag ta upp det igen.. tungt som faan kommere bli..men förhoppningsvis också jätteskojj!:)

Imorgon är ett hembesök och idolpremiären inbokad.. sounds like fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0