Russell Brand

Den här mannen kan jag inte sluta höra på. Han fascinerar mig på ett läskigt sätt. Första gången jag såg honom var då jag och Ted såg filmen Dumpad på bio. Han är verkligen vidrig i den filmen och väldigt komisk. Jag tror fan han är som han är i den filmen på riktigt alltså.. och hans sätt att prata.. hans vältalighet och att han samtidigt pratar så fort går lixom inte ihop.. Daaah, svårt och förklara vad jag menar. Men jag är rädd för han. Nu senast var han ju värd på MTV Video Music Awards galan.. det gjorde han grymt bra faktiskt..Russell Brand! Men han är creepy! Och jag är rädd för han. 


             


             

Kommentarer
Postat av: Teddy

haha vikken jävla sköning alltså :-D

2008-09-11 @ 22:28:44
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0