Praktik..

Första dagen på praktiken är nu avklarad.. Har fått en hur bra handledare som helst verkar det som.. Ska nog lätt orka hänga med henne i 5 veckor.. som det känns idag iaf :) Efter en händelserik dag är jag trött, så trött.. kommer ha praktik på söndag också.. fast då är jag ledig på fredag så det gör mig inte så mycke :)
Imorse var jag och Katta duktiga och prommade på som vanligt.. vädret var dock inte som vanligt.. det var kallt, kallt, kallt.. termometern visade på +2 då jag gick ut... brrr...sen fick jag höra idag att det blir minusgrader imorgon.. dags och plocka fram dunjackan med andra ord.. hatar å frysa!!
Imorgon blir det ingen morgonprommis.. dock så blir det en kvällsprommis med Katta ist..
Börjar 06.45 imorgon.. daaah djurplågeri..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0