Norrköping!

Hejj sötnosar.. hoppas ni haft en bra dag.. :) Det har då jag.. min handledare berömde mina insatser till min kontaktlärare så jag är glad.. :) hade min första alldeles egna köksbedömning utan att handledaren var med idag också.. på morgonen prommade jag och Katta..jag å Ted käkade kycklingtacos till middag å såg filmen Shutter.. riktigt mysigt alltså!..ja de var en snabbsummering av min dag det.. :) Jo, förresten! Fick ett grattis till förlovningen kort av min älskade mormor idag, hon är underbar och jag saknar henne massor!!!
Nu ska jag packa och om 2 timmar går tåget mot Stockholm och Norrköping! Har aldrig vart i Norrköping så de bli skojj.. ska försöka fota lite om jag hinner så ni får se :)
Är trött och sliten som fan så jag hoppas jag får en lugn liggkupé så man kan sova ordentligt..
Ha en underbar helg så hörs vi senast på moonday ;) Puss! 


            

Kommentarer
Postat av: Teddy

saknar dej här gumman :) läääängtar efter dej!!!

2008-09-13 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0