Martins blogg!

Fick klagomål från min kära vän Martin för att jag inte tog med hans blogg i "Fem bloggar jag läser varje dag" listan! Jag läser faktiskt hans blogg varje dag med, så nu får han ett eget inlägg så han blir nöjd :P
Martin bor i Singapore just nu och det kliar alltid i den ressugna sidan av mig då jag läser hans blogg, jag vill ju också resa runt och uppleva olika delar av världen såsom han gör!!
Så Martin - Jag är avundsjuk på dig!!

Kika in på Martins coola blogg här: http://singapore-martin.blogspot.com/  ;)


                
                                       Martin gör sig festfin!

                
                                       Martin poserar!:)

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha! så ska de se ut!;)

Men så allvarlig var ja inte.. Ta hand om dig där hemma! kram

2008-09-19 @ 04:48:49
Postat av: Henna

Haha, nä jag vet :) Men jag var inte så allvarlig jag heller :) Ta hand om dej i storstan nu! Kräm!

2008-09-19 @ 06:14:21
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0