Torsdag

Nu är lägenheten renskrubbad igen, så skönt! Hade bara skola till klockan 11 idag så jag har hunnit göra massor med måstegöran..som exempelvis har jag skickat traktamente-papprena till FSA, fyllt i alla blanketter för ansökan om pengar för studier i utlandet (fick ringa till banken och fråga om IBAN och SWIFT koder å sånt tjosan).. men nu är det gjort och ansökan är inlämnad, nu är det bara och hålla tummar och tår att jag får lite penks så ja kan åka och göra min praktik i utlandet!:)

Om 2½ timme ska jag ta bilen till tågstation och där plocka upp min älskade mor och lillasyster som ska hälsa på oss fram till söndag!:) Imorgon ska vi göra stan och sen ska vi bara mysa och äta gott under hela helgen!! Har sett fram emot denna helg vääldigt länge! Inte träffat mor och lillsis sen i början av juni ju! Synd att pappa inte kunde komma nu, men vi ses ju till jul! Som det ser ut nu så ska vi ju fira julen i Kiruna.. men det är ju inte helt hundra än!

Idag fick jag också glädjande nyheter om att storasyster, M & O ska komma till Umeå nästa vecka, å de ska bo hos oss!!:) Äntligen ska jag få busa med M igen!!:)

Något mer vi gjort idag är och bada Tindra & Muppie.. de är så söta när de ser ut som små blöta råttor, haha :)

mårn är jag LEDIG!!:)

             
                               Muppie badar

             
                             En ren Muppie :)

              
                           Tindra är lite missnöjd när hon badar.. :)

              
                                 Snygg posé Tindra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0