TACK!!!

Tack för alla gratulationer jag fått idag!! Min mobil har pipit med sms hela dagen och jag har knappt hunnit svara på era söta grattis-sms!!:) TACK ni är underbara!!
Jag har haft en grym födelsedag!! Min UNDERBARA styrelse överraskade mig med världens snyggaste tårta med mitt namn på och allt! Det var verkligen inte väntat! TACKTACKTACK!:) Ni ska självklart få se bilden på den och min resa här när jag återvänder till Umeå!
Har precis kommit efter en öl och ciderkväll med flickorna! Fick träffa min saknade Maja och det var hur roligt som helst!:) Synd bara att man är så trött och sliten att man fick avsluta kvällen såhär pass tidigt.. men jag är glad för den lilla stund vi hade iaf!:)

Tack alla nära och kära - ni betyder allt för mig!

PussPuss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0