Redbull!

Idag var det två Redbull tjejer på skolan och delade ut gratis Redbull till alla som ville ha.. Min käre vän Ida jobbar ju där så min förhoppning var att hon också skulle vara på vårdvetarhuset och dela ut då, så jag frågade efter henne.. Tyvärr så jobbade hon ju inte då så jag fick ingen skymt av henne.. Men vi ska försöka ses snart igen!:) Tråkigt när man så sällan hinner ses då man har olika scheman å upptagna liv som ska passa ihop.. men det är alltid lika kul de gånger vi hinner ses igen!:)
Det var iaf uppfriskande & gott med en Redbull!! Vart faktiskt piggare under lektionen så man kanske ska börja ha med sig en i trötthetsförebyggande syfte?;)

               
                            Redbull på lektionstid är GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0